Diyarbakır Kayapınar Rojava’ya 18 Tır Yardım Gönderdi,

Diyarbakır Kayapınar Rojava’ya 18 Tır Yardım Gönderdi,

Kayapınar Belediyesi tarafından Rojava halkına destek amacıyla başlattığı
yardım kampanyası kapsamında 3 tır gıda ile Lice İlçesi’ndeki köylülerin
kampanyaya katkı sunmak amacıyla topladıkları 1 tır gıda bölgeye gönderildi.
Kampanyanın başlamasıyla gönderilen tır sayısı 18 oldu.

Diyarbakır Kayapınar Rojava’ya 18 Tır Yardım Gönderdi,

Kayapınar Beledeyesi ambargonun uygulandığı ve çatışmaların yoğunlaştığı
Rojava halkına destek amacıyla başlattığı yardım kampanyası bayram sürecinde
devam etti. Bayram boyunca toplanan 3 tır ile Lice İlçesi’ne bağlı
köylülerin kampanyaya katsı sunmak amacıyla topladıkları 1 tır gıda bölgeye
gönderildi. Belediye tarafından başlatılan kampanya bu güne kadar toplanarak
bölgeye gönderilen yardım tır sayısı 18 oldu.

Kampanyaya halkın yoğun ilgi gösterdiğini belirten kampanya yürütme
komisyonu, kampanyanın devam edeceğini belirti.

Bir Cevap Yazın

