TAKSİM İLK YARDIM HASTANESİ BİR YILDIR KAPALI!

 

 

Taksim İlk Yardım Hastanesi, geçtiğimiz yılın eylül ayından bu yana tam bir senedir kapalı; kapalı olduğu gibi, akıbeti belirsiz ve sessizliğe terk edilmiş durumda. Hastane bahçesi otopark olarak kullanıldığı için, çevre sakinleri hastanenin durumu konusunda kaygılı. Taksim bölgesinin en önemli ve stratejik konumundaki ilk yardım hastanesi, henüz plan-proje aşaması tamamlanmadan ve uzun bir süre de tamamlanmayacağı ortadayken apar topar taşındı ve bölge adeta cezalandırılır gibi hastanesiz bırakıldı. Tam bir senedir, hem semt sakinleri hem de İstanbul’un en merkezi, en kamusal bölgesi olması nedeniyle burayı kullananlar olarak en temel haklarımızdan olan sağlık hakkımızdan mahrum bırakılmış durumdayız.

Bizler, Cihangir Park Forumu ve İstanbul Kent Savunması olarak, tüm İstanbulluları, Taksim İlkYardım Hastanesi konusundaki son gelişmeleri, hastanenin akıbetini konuşmak  üzere 14 Eylül Pazar saat 17:00’da Taksim İlk Yardım hastanesinin bahçesinde yapacağımız foruma çağırıyoruz!

 

TARİH: 14 EYLÜL PAZAR 2014
SAAT: 17:00
YER: TAKSİM İLKYARDIM HASTANE BAHÇESİ

 

CİHANGİR PARK FORUMU
İSTANBUL KENT SAVUNMASI

https://tr-tr.facebook.com/cihangirparki
https://tr-tr.facebook.com/IstanbulKentSavunmasi

Bir Cevap Yazın

