Türkiyem Türkiyem Cinnetim!

Türkiyem Türkiyem Cinnetim!

“Lady Gaga gelirken akıllı olsun, burası Müslüman ülke, ayağını denk alsın, oyarız” diye mesaj atan – kimliği ve kişiliği ortada saçılı duran – Niran Ünsal’a tam lafı koyacakken, Lady Gaga ekibinin üyelerinin fotoğrafları patlar, birden homofobi, transfobi fırtınası koparken, İMC TV’den bir trans kovulur, başka bir trans çıkar “polisler fermuarını çözüp, ağzına al, diyordu” diye bir manşet patlatır, bir sırıtık çıkar ve “ateistler dini de öğrensin” der ve artık bu hoyratlıktan bunalan bir somurtuk ateist çıkıp “ulan ateistler zaten dini öğrendikleri için ateist oluyorlar” diyecekken, 24 Eylül’de laik-bilimsel-anadilinde eğitim hakkı için Eğitim-Sen bir günlük greve çıkar, bol slogan, bol bol slogan, ultra bol slogan, Sevan aylardır saçma sapan bir bahane ile içeride tıkılı duradursun (malum karısının başına bok döktü ya tarihin en büyük kadın düşmanı (!) olarak yer yer sağanak halinde homofobik ve cinsiyetçi muhalif kesimin umurunda değildir Sevan), yine saçma sapan bir bahane ile Mahmut Alınak hapse tıkılır, sakın karamsarlığa kapılmayın, sürecin son virajına giriyoruz ve karşımızdaki tünelin sonundaki ışığa odaklanıyoruz, karanlığa aldanmayın, ki Kürtçe okul talebi, aç-kapa artema usulü mühürlü ve mühürsüz okul kapılarının önünde can hıraş en doğal hakları için direnen insanların gazla, suyla, copla darmadağın edildiğine takılmayın, ışığa odaklanın, Şengal’li Ezidiler vardı sahi, bir yerlerde, bir şeyler yiyip içiyorlardır heralde, ne diyorduk Lady Gaga ve Niran Ünsal, bozmayın şimdi keyfimizi, okullar açılır, Türkçe olanlar – araya bir de Süryanice karışır; bu lütfumuzu unutmayın – öğrenciler karışır, 140 km uzağa TEOG’la öğrenci yerleştirilir, yerinde durmuyorsa öğrencinin sorunu, mahalleler ayaklanır, yoksa siz hala imamhatipleştiremediklerimizdenmisiniz? sorusuna yanıt, okulumu geri ver – dir, hem Türkçe olanları hem Kürtçe olanları hepten sorun büyür, büyür, büyür, kocaman olur ve Eğitim-Sen 24 Eylül’de sorunların çözümü için bir günlük greve çıkar, sonra Alice tavşanı takip eder ve Polyanna ile karşılaşır, ikisi birlikte Kırmızı Başlıklı Kızı da alıp babaannelerine ziyarete giderler, yolda karşılarına Alice’in eski kocası olan kurt çıkar, 40 yerinden bıçaklar, Alice oracıkta ölür, tavşan öksüz kalır, Kurt, Seda Sayan’ın programında hadiseyi anlatır, her gün 3 kadının öldüğü bir toplumda hadiseyi büyütmenin anlamı da yoktur, hem IŞİD var, aslında İslam Devleti diyorlar kendilerine ama bizimkilerin dili varmıyor demeye, IŞİD diyoruz, tünelin sonundan IŞİD çıkıyor, bir grup öfkeli çocuk bunlar, tüm marksist bilgisiyle bu tanıyı koyuyor hoca, lakin öfkelerinden manyağa bağlamışlar, Antep’li bir hemşire “bıktım artık IŞİD’lileri tedavi etmekten” diyor, manşetten giriyoruz, lakin giriş çıkış yok diyor en yüce ulu manitu, bunu diyenler adilik yapıyor diyor, okul müdürleri görevden alınıyor, polis müdürleri görevden alınıyor, CHP kimi savunacağını şaşırıyor, belki şehre bir film geliyor, bir güzel orman oluyor, uzanıyorum pırıl pırıl denize karşı, fikrimi de değiştiriyorum gerçeklerimi de, bir türkü ıslıklıyorum inceden “Türkiyem Türkiyem cinnetim, benim eşsiz illetim”

Not: Belki yine bir Facebook arası verme vakti geldi de geçiyor mu ne…

Sinan Izmir

Bir Cevap Yazın

